Cataratas de Foz do Iguaçu

7 februari 2017 - Foz do Iguaçu, Brazilië

Hallo hallo,
Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen, 16 uur in een bus is niet te doen. Slapen lukte niet maar gelukkig was het uitzicht spectaculair. Van zonsondergangen tot waanzinnige onweersbuien, het kwam allemaal voorbij. Na 16 uur waren we gearriveerd in Foz do Iguaçu. We pakten een taxi naar ons adres. De taxichauffeur keek al raar op, hij kende het helemaal niet. Niet zo gek ook want het lag ver uit de stad. Eenmaal aangekomen stonden we voor een villa met zwembad. Uhhh wij hadden niks gereserveerd met zwembad en er was ook niemand aanwezig, shit klopte dit wel. Gelukkig heeft de overbuurvrouw de eigenaar gebeld en die kwam er toen aan en jawel dit was ons hostel en het zwembad was supernieuw! (Ik heb een filmpje maar moet even kijken of ik die kan uploaden). Nou hier vermaakten we ons dus wel.
Voor de volgende dag stonden de watervallen op de agenda! En wat was dat gaaf! We werden opgehaald door een Engelse gids die ons naar boven reed en afzette en later ook weer oppikte. Zelf maak je dan een wandeling van zo'n 1200 meter langs de watervallen. Het was zo mooi! Echt meteen al en daarna werd het alleen nog maar mooier!
Ik zal de foto's toevoegen (en dus de filmpjes proberen) zodat jullie van alles kunnen meegenieten.
Morgen reizen we door naar Paraguay!
Besos,
Gina

1. Joke Meurs:
    9 februari 2017
    Super! Wat mooi!
  2. Greta Verschoor:
    9 februari 2017
    Wat fantastisch Gina. Veel plezier samen. Ik vind de foto's van Rio erg inspirerend!
    Un saludo, Greta