Uruguay: zand, strand en een beetje stad.

22 februari 2017 - Montevideo, Uruguay

Hallo daar,
Even geleden alweer dat ik een verhaal heb geschreven, maar dat komt doordat we de afgelopen 8 dagen in Uruguay hebben gespendeerd. Zowel in Montevideo als in Punta del Este en een deel van Rocha (die laatste twee plekken liggen wat oostelijker dan Montevideo).
Even kijken wat hebben we allemaal gedaan. Ten eerste heb ik een groot deel van Sas d'r familie ontmoet en mochten we ook bij hun slapen! We hebben eerst bij een nicht midden in de stad geslapen, toen in een appartement in Punta del Este wat gedeeld werd door de familie en als laatst weer bij een andere tante in de hoofdstad. Echt heel fijn dat we geen geld aan onderdak uit hoefden te geven want Uruguay is een duur land! (Qua uit eten gaan etc.)
Deze week bestond dus uit familiebezoekjes (ook een keer uit geweest met de nichtjes Lula en Analia), vele stranddagjes en wandelen door la Ciudad Vieja (in de hitte).
Next stop is Buenos Aires! Daar gaan we met de boot heen.