Sas en Gien op tour. First stop: RIO DE JANEIRO !

3 februari 2017 - Rio de Janeiro, Brazilië

Dag lieve vrienden, familie en andere lezers,
Zoals velen al weten zijn Sas en ik voor een half jaar naar Zuid-Amerika vertrokken (huh echt? ja echt!). En om iedereen op de hoogte te houden (ook de mensen zonder facebook) heb ik deze blog aangemaakt waar ik verhaaltjes en foto's/video's op zal plaatsen zodat iedereen (die dat wilt) op de hoogte is van onze reis!
Zoals de titel al verklapt was Rio onze eerste stop en waar kun je nou beter beginnen dan in Rio de Janeiro?!
Vanuit Amsterdam vlogen we naar Frankfurt en vanuit Frankfurt door naar Rio. Ondanks de vele turbulentie en elkaar vastgrijpen van angst, hebben we de vlucht overleefd!
We werden meteen verwelkomt door opdringerige taxichauffeurs en het warme plakkerige weer. We hadden er zin in!
Inmiddels zitten de eerste vier dagen en nachten erop en wat was het mooi! We hebben heerljk gechillt in ons prachtige hostel in de wijk Gloria, gewandeld over de mozaïek trappen in Lapa, op het strand gelegen in Copacabana, gestreden in de hitte om boven op de Corcovado met Jezus Christus op de foto te kunnen en onze eerste stop goed afgesloten met (iets te veel) caipirinhas in Ipanema.
Zie de foto's voor een betere sfeer impressie.
Next stop: São Paulo
Besos de Sas y Gien
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Reislogger:
    4 februari 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Gans:
    4 februari 2017
    Ha die Gina leuk verhaal en leuke foto's leuk hoor ik wens je veel plezier gr. Zinzi
  3. Lewie:
    4 februari 2017
    Leuk , ik ga de verhalen volgen (vol van jaloezie) lewie
  4. Marylon:
    4 februari 2017
    Lieve Gina, we genieten nu al steeds van je berichtjes en foto's op WhatsApp, maar met deze reisblog wordt het nog leuker! Ik zal de link doorsturen naar geïnteresseerde familieleden en vrienden. Un abrazo fuerte, Marylon
  5. Areke Goosens:
    4 februari 2017
    Lieve Gina, leuk om je belevenissen te volgen. Van je moeder kreeg ik al een Appje op de trappen in Rio. Veel plezier. Liefs van Areke
  6. Patrick:
    4 februari 2017
    Hee gina wat een mooie foto's en al een leuk verhaal heel veel plezier nog en tot over een half jaar
  7. Je opa:
    4 februari 2017
    Dag lieverd,wat maak jij een mooie reis,ik blijf het zeker volgen.
    Veel liefs,opa.
  8. Marlies:
    5 februari 2017
    Wat leuk deze blog! X
  9. Tom en Jacqueline:
    5 februari 2017
    Hi meiden, gaaf hoor. Leuk jullie zo te volgen.
    Leuke foto's. Goede reis verder.
  10. Ineke:
    6 februari 2017
    Wat een leuke start en dit is nog maar het begin. Goede reis.
  11. Marjorie:
    6 februari 2017
    Hoi Gina, ziet er fantastisch uit, om jaloers op te worden. Geniet er van. Liefs marjorie
  12. JoAn:
    Hoi Gina,
    Wat leuk dat ik zonder Facebook toch een beetje mee kan genieten van jullie reis. Gaaf! Heel veel plezier!
    JoAn
  13. Joke Meurs:
    7 februari 2017
    Wat leuk zo'n verslag,net of je in de bagage meereist en mee geniet.
    Hééél veel plezier en een goede reis verder.
    Groetjes Joke Meurs
  14. Joke Meurs:
    Wat leuk zo'n verslag.
    Geniet en hééél veel plezier.
    Groetjes Joke Meurs
  15. Hylkje Volberda:
    7 februari 2017
    Wat maak Je een mooie reis. Wat zie Je veel. Wie verre reizen doet kan veel Verhalen. Hoelang blijf Je weg. Geniet er van.
    Liefs van Hylkje.
  16. A.A.M. Vollering:
    7 februari 2017
    Hoi Gina, fantastico, dit zou ik ook wel willen, hier regent het vandaag de hele dag... Hoop dat je veel leuke mensen ontmoet!
  17. Buren Marian en Mohammed:
    8 februari 2017
    Hoi Gina, net de link van je moeder doorgekregen. Een onvergetelijke reis ben je aan het maken! Zo mooi, geniet er met volle teugen van. Wij genieten een beetje mee door de prachtige foto's
    Groetjes en veel plezier!
    Marian en Mohammed
  18. Leny dijkshoorn:
    14 februari 2017
    Wil graag meer horen! Veel plezier.
  19. Paulina:
    4 maart 2017